Wednesday, December 15, 2010

Thanks All My Fren...

Ari nie dh masuk 15hb Disember, hehehehe... Semlm adalah harijadi saya..!! Di sini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan ribuan Terima Kasih kepada kawan2 saya kerana menghantar sms & call kepada saya untuk mengucapkan Selamat Hari Jadi kepada saya~ 

Terharu jgk la dgn kawan2 semua kerana masi mengingati tarikh harijadi saya... Saya x kisah ade hadiah ke atau xde tp saya cukup menghargai suda kalo dengan sekadar ucapan, sungguh bermakna bagi diri saya.. ( Tp kalo ikhlas nk bagi hadiah, nk jgk... :-) )

Kawan biar sejuta, Musuh jangan dicari~


4 comments:

shindosai said...

dude aku xtau pon. eppi be-lated bday dood.
an eppi upcoming x-mas.

suhaida lurved said...

sorry x wish smlm...xtau bufday ryan..hehe...
heppy be-lated bufday yer...
merry x-mas;p

cheery said...

Hapy belated besday :P

~KimiE~ said...

Happy Belated Bufday.. :)
N Merry Christmas.. HoHoHo...

Post a Comment