Friday, November 19, 2010

McDonald Drive Thru


Mmg bez la dh dpt makan sedap2... Nasib dpt pinjam keta kalo x, ntah mesti kecewa abis~ Dh la x caye org dh pinjam keta, ingat kena tipu je (besa la selalu saya kenakan diorg, mesti la diorg berhati2 suda).... Dgn perasan gembira, menuju tmpt destinasi... Planin2 nk gi Bandar Baru Bangi tp tibe2 pulak salah jalan, adui masalah pulak.. Bile fikir2, trus tukar tmpt destinasi lg, gi Equine Park... Diorg nie pun 1st time gi sane, nasib la saya selalu jgk gi sane (men  futsal kt Tonga tue)...

Dh nk dekat area sana, nmpk pulak signboard besar dr jauh lg JUSCO, fuuuuyooooh~ ape lg, saya pun kira nk usha jgk tmpt tue sbb selalu time saya gi sana  men futsal nmpk ramai org sana beli belah... Bile time dh masuk area sana, boleh pulak sesat mane jalan kuar, heheheheheheee.... Pusing2 area sana, nmpk jalan kuar... Ktorg sebenarnye planin nk mkn KFC yg dkat ngan Petronas (kire KFC Drive Thru la) tp bile nk gi sna, nmpk pulak signboard McDonald Drive Thru, ape lg pusing trus keta gi sna...

Smpi la ktorg kt sane McDonald... Diorg tgh gi amik order, saya gi la cari tmpt duduk kt luar (bajet nk cari pemandang yg cantik, hehehehe)..Cam besa la, saya selalu minta Big Mac, mmg favorite~ Tgh dok makan2 sambil ceta2, byk pulak ceta yg kelakar kuar... Time mkn2, lalu pulak bas rapidKL tp tertera pulak tulisan kt tepi tue "From Tokyo to Kuala Lumpur", kuar la ceta2 ngarut dr diorg.... Saya ckp kalo la ade tourist Japan nek bas tue nk gi Tokyo camne, diorg ckp lg la ngarut sbb from Tokyo bkn dr sini, terkena la pulak oleh diorg....

Tgh dok mkn, dtg pulak sekumpulan geng minah2 hot~ mmg hot giler la... Minah2 nie nk dok kt meja luar tp meja luar tue semua basah sbb bru pas hujan berhenti, boleh pulak kwn saya nie sruh saya gi tolong lapkan meja tue utk diorg, agak2 la sikit, kalo kire nk bajet gentlemen tue tolong lapkan meja, x sanggup saya psal utk minah tue je... Bile saya dh abis makanan saya, tgg lg diorg nie siap makan (lelaki cepat ckit mkn, kalo p'puan nie lmbt ckit, kena control lg mkn, ahahahahahahah.... p/s: Jangan marah ek~) Dh abis minum cola, nk minta tolong ngan kwn saya sorg nie gi refill cola tp xnk pulak.. dibuat ceta, kuar lg ceta ngarut~ kalo la blh  semua makanan kt McDonald tue blh refill blk cam Big Mac tue, mmg bankrap Mcdonald, x sampai 2-3 hari mmg dh tututp McDonald... Pastu ditambah ceta lg, mmg ari2 Bai mkn kt McDonald 24 hours (cian Bai jd bahan la pulak lg.. p/s:bkn saya yg ckp bai, nie diorg~ )...

Pas abis mkn sana, ktorg blah blk kolej tp diorg nie sempat lg bergmbr kt McDonald Drive Thru tue, hehehehehe...mcm2~


4 comments:

shindosai said...

bai mmg slalu makan di McD wey.
pelahap do.
:)

suhaida lurved said...

mkn mcd x ajak...haha

rYaN said...

Bai : Patut la bai~

Eida : Nie last minute call...

MrAbey89 said...

McDonald Drive Thru

Post a Comment